Friday, May 4, 2012

26 weeks


mummy dah sampai ke penghujung 2nd trimester. hohh cepat kan! mengah dah kian terasa dah ni. baring pon serba tak kene. kene mengiring, tak leh telentang macam tu jek, mesti rase senak. selera makan pon tok sah cakap la, melambung-lambung naiknye. tapi badan mummy tak nampak berisi, perut jek naik, ok lah tu kan. hehe! tapi kan arini baby tak gerak aktif macam selalu lah. risau jugak. tengok la malam kot dia aktif. nanti mummy poke dia kuat skit. harap tak de apa masalah la...

p/s : bile nak ganti puasa ni??? asek lapar jek...


Lots of love,
FYHA

2 comments on "26 weeks"

Our BabyShoppe on May 4, 2012 at 8:22 PM said...

Dah nak masuk third trimester tapi sekeping gambar mak buyung pon susah nk nengok..time khayra dulu byk jek..:p

FYHA on May 6, 2012 at 4:07 PM said...

Kannn!! Ok la ok la, nnt kite amik gambar pastu post kat sini yek. Hehe... Sian adik xde gambar dlm perut.

Post a Comment

 

NEW PHASE OF LIFE Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal