Tuesday, May 31, 2011

Headache much?


situasi 1
mummy : eat your biscuit
khayra : *menggeleng kepala*
terpakse bagi makan bende lain plak

situasi 2
mummy : khayra, ape dalam mulut tu?!
khayra : *merangkak laju-laju nak lari*
kene kejar dia laju-laju jugak

situasi 3
mummy : khayra don't do that! *sambil babab tangan dia* (pelan jek no worries)
khayra : *babab tangan mummy balik*
hishh geram btol!

situasi 4
mummy : bubbye khayra...
khayra : ai...
adakah dia dapat mulut dulu then baru dapat kaki ke? hohoho... tak sabar nak tengok mane dulu.

baru setaun dah tau nak tunjuk perasaan. pening daddy and mummy tengok khayra ni. blom dia cakap no, tak nak, nak itu, nak ini. mase tu mungkin tros migraine. hehehe kidding. khayra jadi anak yang baik, dengar kata yek. mummy selalu doakan untuk khayra. love you daughter.

p/s : still cari mummy whenever she had a bad dream. oohhh!


Lots of love,
FYHA

4 comments on "Headache much?"

pencinta si bulan on May 31, 2011 at 10:09 AM said...

Khayra dear....be a good dotter to mummy and daddy yah....

min seronok baca pasal khayra ^___^

Miss Aja on May 31, 2011 at 4:59 PM said...

situasi 3 sangat comel..hehehe..

~daRLee ZuRiS~ on May 31, 2011 at 11:00 PM said...

telatah anak2 walaupun memeningkan kepala, tapi sangat sweet kan?
:)

FYHA on June 7, 2011 at 11:57 AM said...

gelihati tgk perangai dia kadang-kadang. nak marah pun tak jadi. haihh...

Post a Comment

 

NEW PHASE OF LIFE Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal