Tuesday, August 9, 2011

Selamat tinggal sayang


akhirnya


dia pergi jugak tinggalkan semua


haifat........


semoga kau ditempatkan di syurga, bahagia lah di sana.


tanpa rasa lapar dan dahaga, kau dapat bermain riang.


tanpa berasa sakit, kau tersenyum girang.


semua kesayanganmu akan sentiasa mendoakan kau dari jauh. akan kite ketemu lagi. satu hari. pasti.


al-fatihah.


Lots of love,
FYHA

3 comments on "Selamat tinggal sayang"

Miss Aja on August 9, 2011 at 2:34 PM said...

haifat dah pergi tinggalkan kita? :( memang sedih utk kita yang kat dunia..tapi haifat skrg dekat syurga..dia dah tak rasa sakit..senyum lah farah, senyum gembira sbb dia takde dosa..kita ni ntah apa lah nasib di akhirat, tapi dia tgh bermain2 riang di sana. :')

pencinta si bulan on August 9, 2011 at 3:43 PM said...

al-Fatihah...salam takziah..

FYHA on August 10, 2011 at 11:41 PM said...

lebih baik dia pegi dari menderita kan? ya Allah, kuatkan hati ni......

Post a Comment

 

NEW PHASE OF LIFE Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal