Wednesday, March 16, 2011

New member


lately ni asek cakap pasal sakit jek. dah la, bende dah lepas kite stop eh. jadikan pengajaran. sedih la cerite tu so tak mo cerite lagi.
nak tau tak, sekarang ni ramai btol kawan mummy yang baru bersalin. nak bersalin tak lame lagi pun ramai jugak. bestnye dapat baby! time dapat khayra dulu rase macam heaven! tapi bab melalak malam-malam tu tak la. haha! congrats la pada kawan-kawan mummy yang dapat ahli baru dalam family yek. semoga kedatangan mereka membawa rahmat dan rezeki insya Allah.

p/s : mummy kene cuti peknen untuk 2-3 taun. manje la khayra pasni (",)


Lots of love,
FYHA

2 comments on "New member"

ZaHiDaH on March 16, 2011 at 8:51 PM said...

xpe mien....nt senang mummy leh minta tolong khayra jage adek....sbb mase tu die dh besyar...:)

FYHA on March 18, 2011 at 4:11 PM said...

hahaha, kene ajar dia tukar pampers time umur 2 thn. bygkan....... :)

Post a Comment

 

NEW PHASE OF LIFE Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal